background

Sunday 27 November 2011

DIA YANG KU SAYANG......

Ya Allah aku tidak sangka langsung akhirnya aku akan kehilangan dia untuk selamanya...
aku tetap sayangkan dia sebagai kawan aku yang terbaek dalam hidup aku...
aku tidak pernah rasa kehilangan seorang kawan semacam ini..
dialah yang selalu belanja aku makan..
dia sentiasa menjaga diri aku...
aku menyesal atas segala perbuatan aku terhadap diri dia Ya Allah..
jika diberi peluang sekali lagi aku akan cuba bagi yang terbaek untuk sahabat aku nie...
aku menyesal sangat-sangat...
aku tidak mampu terima hakikat yang aku sudah kehilangan dia ...
aku sayangkan dia..
akutidak ada kawan untuk aku bercerita...
dialah tempat untuk aku menangis...
dialah tempat untuk aku ketawa..
dialah tempat aku untuk bergurau...
aku kecewa dan terkilan dengan sikap aku sendiri yang tidak tahu menghargai orang lain walaupun aku sayang akan orang itu...
maafkan aku wahai sahabat aku..
walaupun tempoh perkenalan kita sangat singkat...
tetapi aku sudah anggap engkau sebagai TEMAN YANG TERISTIMEWA....
telah banyak masa aku habiskan bersama engkau dari kawan-kawan aku yang lain...
akhirnya perpisahan telah berlaku dalam hubungan kita sebagai seorang sahabat yang sangat akrab...
aku terima sahaja apa yang kawan-kawan aku kata pada aku kerana berkawan dengan engkau wahai sahabatku..
aku telan semuanya kerana aku sayangkan dikau...
terimalah daku kembali wahai sahabatku...
aku sentiasa menunggumu...
aku xnak kehilanganmu wahai sahabat...
perit rasanya penderitaan yang aku alami ini....
terlalu besar makna dikau dalam hidupku ini....

1 comment:

Doktor Love said...

Siapa lalink?
dahhh,jgan sedih dan kesal dgn apa yg berlaku. ada hikmahnya. u still have me to be your good listener... even i'm not good as he/she. =)